Warning: DOMDocument::loadHTML(): Unexpected end tag : p in Entity, line: 10 in /home3/vmqtpfyp/public_html/wp-content/themes/aradrolling/functions.php on line 985
واردات پارچه برزنتی چادری سفید - بازار پارچه

واردات پارچه برزنتی چادری سفید

واردت پارچه برزنتی چادری سفید از کشورهای که در این زمینه تخصص داشته و بهترین ها را تولید می کنند، صورت می گیرد. بخش زیادی از انواع پارچه ها در بازار ایران وارداتی هستند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

سالیانه واردات انواع پارچه برزنت به وسیله تاجران فعال و بزرگ انجام می شود و در ایران معمولا نمونه های خارجی این پارچه وجود دارد. در ایران هم سرمایه و هم فضا برای تولید این پارچه وجود دارد و برخی از تولیدی ها نمونه ای از این پارچه را با الگو برداری از  نوع خارجی تولید و روانه بازار کرده اند. لذا به دلیل نیاز مبرم به این پارچه صادرات آن همچنان ادامه داشته و در بازار هم نوع خارجی و هم نوع داخلی آن به فروش می رسد. متقاضیان خرید با توجه  به کاربرد پارچه برزنت نمونه مورد نظر خود رابا قیمت مناسب خریداری می کنند.

پارچه برزنتی چادری سفید

پارچه برزنتی چادری سفید

پارچه برزنتی چادری نمونه ای دیگر از انواع پارچه برزنت بوده که دارای بافتی مستحکم و به رنگ سفید می باشد.  از این پارچه برای دوخت انواع چادرهای مسافرتی استفاده می شود. زیرا این پارچه بسیار مقاوم و ضدآب بوده است و به دلیل رنگ سفید قادر به جذب نور خورشید نبوده و گرمای خاصی را به داخل چادر منتقل نمی کنند. از همین رو این چادر برای مسافرت ها در فصل تابستان بسیار مناسب می باشد.

پارچه برزنتی چادری سفید

واردات پارچه برزنت

پارچه برزنت از پارچه هایست که به دلیل بافت محکم کارایی بسیاری داشته و از استقبال خوبی برخوردار بوده است. واردات پارچه برزنت از کشورهای مختلف دنیا صورت می گیرد. به همین دلیل رنگ های متنوع و زیبای از نمونه های مختلف این پارچه در بازار عرضه می شود. پارچه های برزنتی از سوی  تولیدی های مربوطه که در زمینه دوخت سایبان، روکش ماشین، دهانه کولر و…….فعالیت دارند، بسیار و به صورت انبوه و قیمت مناسب خریداری می شود.

پارچه برزنتی چادری سفید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما